emiliasandh

Alla inlägg under januari 2011

Av emilia sandh - 9 januari 2011 15:13

idag ner jag red hem från ridhuset så red jag i skogen för de är aaas halt på vägarna.. men så satt ja oh smsa oopsi buusigt;) men så gick colette närmast sidan så när vi gick förbi en liten gran så hoppa de ut en UGGLA oh den typ måste ha snubblat eller nåt för den kunde inte styra när den flög för den flög rakt mot colette typ 10 cm ifrån att krasdcha in i hennes hals :O fas men lilla prinsessa till ponny blev inte lika rädd som jag hah ;) hon ryckte till bara men ja menar att de kommer en stor fågel flygande rakt mot henne är inte de lite läskigt ändå?? kneeep hezt :D

 

dagens ridning blev lite dresyr fast om man ska säga de rätt så blev de colettedressyr de menas med att hon kollar hur fort man kan springa för att slippa jobba men till slutså fick ja allt ordning på henne :) sitter nu hemma i underställ som ja fick av mamsen igår as mysigt :)

 

nu ska ja slå på tv en stund sen blir de gymmet :) eller vi har bytt rum på hundarna så vi har gjort om kontoret till ett gym typ hög musik oh rullband som ja ska använda idag fast de finns mer men de är tråkiigt ;) lat som jag är :P

 

puuuss!

Av emilia sandh - 8 januari 2011 18:17

åh jag är så lycklig har hittat en häst jag verkligen gillar eller har juh inte träffat den eller så men mailat mycket med tjejen som har den och hon är postiv på mej och jag är posetiv mot hästen här kommer en bild på den :)

den heter Gustas Tu Astral  är född 2001, 1,69 stor ska åka ochprovrida han den 22 åh längtar så :O :DDDDD

här kommer en bild på han  :)

  

Av emilia sandh - 8 januari 2011 14:16

sitter nu oh myser med lillasyster och tittar på madicken eller hon tittar oh ja sitter med datan i knät ;)

idag blir de ingen ridning dags för stumpan att stå  oh bra tajming att de är dåligt väder :(

igår så tolka vi efter Colette vilma satt ibak med matilda och jag red :) riktigt kul vare.

så skoj att min sessa är så himla snäll hon gör ingenting för att vara dum :D

man kan inte tro att hon egentligen är sjuukt pigg som hon har blivit igen happy face on that :D

ska bli så kul att höra stens komentarer om hur pigg hon har blivit nu har hon lugnat sej lite inte helt hysterisk som hon var för en vecka sen.. hahah :P


nu ska ja hjälpa mamma att laga kycklinggryta :)


puss puss Emilia  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards