emiliasandh

Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

tävling

Av emilia sandh - 5 juni 2011 23:43

nu ligger jag med syster min bi sängen och ska sova efter en lång dag, har jag tävlat med lilla skruttan idag :) de var i mariestad en regional lb+5 och la

de gick väl si sådär.. de var en spekulant som tittade på colette som åkte dit för att titta på henne och så säger mamma att colette aldrig stannar vilket hon aldrig gör heller typ men självklart fick vi ett stopp :S

bara sååå irriterande och pinsamt men vi fick inget flyt hon var spänd och jag var spänd men i la satte jag sprätt på henne och var på henne att hon skulle lyda och framåt mer ohsådär och de var känslan mkt bättre :) dock rev vi trean men de är akit samma huvudsaken är att känslan var bra :) de var en ganska svår bana och första gången på gräs för i år :)


jag absolut inte sluta tänka på när vi står och säger att hon aldrig stannar så fick vi en riktigt dålig runda dom som kolla måste ha tyckt att vi var knäppa.. men men hoppas dom vill komma igen och kolla :)


ne nu ska jag sova :) puss natti<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia sandh - 8 augusti 2011 10:18

WWW.EMILIASANDH.DEVOTE.SE     gör nya försök att blogga fast på ett nytt bättre ställe :D   ...

Av emilia sandh - 29 juni 2011 23:28


  egentligen ingen bra runda men det är en mamma som vill se en film så fick bli denna dom andra ligger på mammas dator :)   ...

Av emilia sandh - 29 juni 2011 17:32

Min älskade ponny Colette hon är världens finaste<3 denna underbara tjej har fått mig att hoppa msv b banor från att jag har varit osäker på 50 cm hinder. Det är verkligen skit jobbigt att hon ska säljas så det måste bli ett bra hem där hon ska ...

Av emilia sandh - 23 juni 2011 11:52

såg att Lillkillen har hamnat på Skålltorp.. en ridskola i närheten. Denna lilla ponny hade jag och min kompis Rebecka Romlycke massa skoj med. Han var knappt riden eller hoppad i slutet när becka hade ridit honom i ca ett halvår så gick han som ...

Av emilia sandh - 22 juni 2011 21:37

När jag köpte star var jag överlycklig dag efter dag gillade jag henne bara mer, men sedan efter några veckor började hon bråka och det var inte lite heller jag kunde knappt ha ett hinder framme utan att hon hoppade dom utan att jag bad henne hon ble...

Skapa flashcards