emiliasandh

Alla inlägg under mars 2011

Av emilia sandh - 26 mars 2011 22:03

hello,, nu har jag inte skrivit igen ;) har varit myckt nu i veckan massa trubbel med allt.. aja snarrt blir de ljusare tider ;)


om exakt 7 dygn kommer jag antagligen vara i stallet med star! fy vad jag längtar :O


puss vi hörs!  

Av emilia sandh - 19 mars 2011 15:56

nu är allt köpt bara sadel ett par tävlings fram skydd :) bilder kommer sen tänkte ja nu ska ja göra iordning mej inför ebbas treåskalas :)

måste bara säga att jag köpte ett par animo ridbyxer :D jag smälter så snygga dom är! 


Efter kalaset blir det stallet och sedan kanske 18års fest får se lite hur de blir med det :) ska rida med Sanna och Alana i ridhuset :)


puss på er <3

Av emilia sandh - 19 mars 2011 09:19

Usch det är verkligen med sogren i hjärtat att jag måste sälja Colette, blev floder av tårar när vi la ut henne på hästnet igår.. riktigt jobbigt :( men man får juh inte vara egoistisk och ha kvar henne när hon har så mycket kvar att ge, jag är alldeles för lång och de känns dumt att tävla (mot henne alltså) hon vill juh inte bara gå i hagen och ruttna utan då är bra att hon kommer till en liten gullig tjej som kommer att älska henne lika mycket som jag gör. vem vet de kanske blir någon i närheten så kan jag hälsa på henne det vore väldigt skönt :) ne men skriver igen sen vad vi har köpt :)

LoOvE YAA! <3

Av emilia sandh - 19 mars 2011 09:06

nu bär det av till Charlies för hästshoppning till den här fina damen :) kanske att de slinker med lite saker till colettan :)

    

Av emilia sandh - 18 mars 2011 16:10

      


imorn bär det av till charlies och shoppar loss till denna fina damen :D puss på daj staris <3

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards