emiliasandh

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av emilia sandh - 23 juni 2011 11:52

såg att Lillkillen har hamnat på Skålltorp.. en ridskola i närheten.

Denna lilla ponny hade jag och min kompis Rebecka Romlycke massa skoj med.

Han var knappt riden eller hoppad i slutet när becka hade ridit honom i ca ett halvår så gick han som en prins, de hoppade banor på 80cm och i början ville han varken galoppera eller gå över en bom. Becka åkte av gång efter gång men gav aldrig upp, det roligaste av allt var nog när han tvärvände i skogar in bland alla granar, becka satt i alla möjliga olika träd.

Jag hittade inte alla bilder men två blev det :)

    Lillkillen måste nog åka och hälsa på dig<3 kanske ångrar mig om jag ser han på det stället där jag verkligen inte tycker att han passar in :( <3

Ovido - Quiz & Flashcards