emiliasandh

Alla inlägg den 26 december 2010

Av emilia sandh - 26 december 2010 21:18

sitter oh spelar bubbelstruggel 2 i min brors säng och han sitter oh spelar jägarspel oh sjuter lejon (med båge instämmer han..) bara sååå töntigt   


hoppas ja blir frisk innan nyår så ja kan åka till aaaalica med EEEmmiee ;)


love ya <3

Av emilia sandh - 26 december 2010 17:17

sitter nu framför soffan efter ha varit i stallet oh ridit dock har ja feber så de blev chill i ridhuset med matilda :) colette var så pigg så hon fastna inte på bild hah men någon blev de allt ;)     en av mammas och pappas julklapp var två kort på mej och min bror gustaf:)

Freja och Matilda :) så kul att Freja är frisk nu och att hon kommer bli bra för hoppningsvis:)   

mitt pepparkakshus som jag sitter oh äter upp just nu haha gjorde de endast för att äta upp de :D dock så får man göra de sent typ dagen innan julafton så de inte blir äckligt ;)   

och tillslt en bild på min finaste räser raket <3  

Ovido - Quiz & Flashcards