emiliasandh

Alla inlägg den 30 december 2010

Av emilia sandh - 30 december 2010 17:28

måste bara säga förlat för super kass uppdatering lovar ska bli bättre :)dock kommer jag nog inte kunna blogga så mycket imorn men kommer inägg på lördag eftermiddag :) åker juh till Alice med Emma imorn ända till laxå ;) där björnarana bor xD tur att dom "små" trollen sover hade aldrig åkt dit annars ehh.. LIVRÄDD för björnar ah tilloch med här hemma där de inte ens finns några xD vet mes men ändå man vet aldrig någon måste juh hitta den först oh lovar att de blir jag som blir uppäten först:( haha ja är tönt ja vet :P


men ska åka till stallet nu typ när mamma kommer hem oh fixa i stallet eller mamma fixar jag tittar på ;D min axel har blivit värre så måste ta det lungt ett tag oh se om de blir bättre :)


men annars har jag inte mycket för mej sitter oh är proppmätt har varit ute och ätit middag med familjen inte hela men med mamma, frank oh gustaf :)

blev thaimat mums :)


  

fick bli en bild på busmusen Tisana :)

Ovido - Quiz & Flashcards